miercuri, 5 februarie 2014

Fetele "tunate" VS Fetele naturale

Am menționat în postarea trecuta despre așa zisele " fete tunate " . În postarea de astazi voi vorbi mai pe larg despre acest subiect punând in balanță si fetele naturale .
Văd din ce in ce mai multe fete care incă de la varste fragede vor unghii facute , rujate , machiate etc. În timp ele vor adopta acest obicei și vor deveni acei " clovni " cu tona de machiaj pe față. Trăim intr-o perioadă în care se pune foarte mare accent pe infățișare . PROSTII! Nu mai vorbesc că acest lucru le impinge pe fetițele noastre să recurgă la bisturiu aspirând la așa zisa constructie de papușă Barbie.
Sincer din perspectiva unui băiat eu nu aș dori să mă intalnesc cu o fată care să aibă pus machiaj cu glediera! Să dau să o mângăi și să îmi intre mână până la cot în machiaj. Să dau de plastic in zona sânilor etc.
Îmi cer scuze pentru limbaj dar nu pot zice ceva diferit.
Acum aducând in discutie fetele naturale:Tot respectul! Frate dacă așa te-a scos doctorul de unde te-a scos, rămâi asa. De exemplu , apreciez enorm fetele ce sunt frumoase prin felul de a vorbi, prin gesturi , prin naturalețea lor. Asta le face cu adevarat femei , nu machiajul in exces sau hainele de firmă de pe ele.
În concluzie am un mic sfat pentru fete : Lăsati-o mai moale cu machiajul și fiți naturale , nu false , ve-ți fi mult mai apreciate!
Cu acest sfat pe care dacă vreti sau nu să îl luati în considerare
Am încheiat această postare ,
Așa că pană data viitoare
Vă urez zile usoare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu